Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně
Diskuze k článku: 8x GeForce FX 5200
10.9.2003, Martin Štěpánek, recenze
Čtenáři se velmi často setkávají s porovnáním jednotlivých karet mezi sebou, ale většinou se jedná o karty s různými čipy. Dnes jsme se rozhodli trochu otočit a vybrali jsme zástupce různých výrobců se stejným čipem. Tím je jeden z nejlevnějších, tedy čip GeForceFX 5200.
Sairus88 | 10.1.200515:38
Mam kartu od ASUS V9520­/TD pri zvednuti taktu pameti i jadra o 50Hz jede vse vpoho ­(ve winech­) ale pri nejake 3d Gamesce se to flokne nebo hodne zpomaly ==> zkousel sem nastavit i hodnoty ktere mate u ASUSu a neco okolo 400 a pri testu se mi objevila jen cerna obrazovka :­(­( je mozne z teto karty dostat vykon uvedeny v tomto clanku ???
Odpovědět0  0
APACHE | 3.12.20037:36
Tak to sa divim aj ja. Jednak hodnoteniu v teste , a hlavne kupenej karte v porovnani s uvedenou zostavou.
Ja sám vlastnim FX 5200 TDR od MSI a vydupem z nej 8 217 bodov, aj ked sa za bodmi uz nezeniem. Odporucam Ti skontrolovat ovladace a nastavenie karty. Moja na zaciatku tiez blbla , neslo u nej zapnut AGP 8x, aj ked bolo povolene a navolene aj v BIOSe. Takze trpezlivost a poriadne prestudovat nastavenia karty najlepsie s nejakym tweakerom, napr GTU, alebo NV hard page,
P.S: ako Ta to napadlo kupit do tak drahej zostavy taku priemernu kartu... ?
Odpovědět0  0
mirrco | 9.2.200619:20
Ja som dosiahol v 3Dmarku 2001 11260 bodov a 2003 1800.Mal som takt jadra 250Mhz a pamate som pretaktoval z 400MHz na 566Mhz ale slo to len upravou biosu.Fungoval aj BIOS z FX5500 mal som 550MHz ako defaul a slo to na 750Mhz co bomboje,jadro islo na 350Mhz.Az na to ze po celej obrazovke sa mi objavovali farebne linie:­-­(.Vyrobca je Manli ale bios bol Gaiward.Ta grafika slape tak isto ako netaktovana FX5700 za to rucim.A ked ju niekto porovnava z geforce4 mx440 tak nech najpr vypne na 5200 pixel shader a vertex shader a potom zisti ze FX5200 je skoro 2x rychlejsia ak G4 ktora pixel shader nema alebo len 1.4 ale je stndardne vyúnuty,oproti g5200 je default zapnuty pixel shader v2.0 preto sa zda ze ide pomalsie!!Najlepsie si vzchutnate NFS most wanted­-vyhladyovanie quintux a vypnuty pixel shader­-okolo 40FPS a slape to bez problemov.PS procak aspon barton 2500+ a viac
Odpovědět0  0
Anti | 3.12.20031:25
Kúpil som Gigabyte FX5200 s 128 MB DDR.nečakal som od nej zázrak ale to čo vyšlo v 3D marku 2001SE ma dorazilo.Po skončení testu na default nastavení vskočilo neuveriťelných 4230 bodov.Čelusť my padla až úplne dole a myslel som si že sa mi sníva tak som test opakoval 3x a stále to isté.Musím podotknúť že som mal doteraz Manli GeForce 4 440­/64MB DDR ktorá hravo zvláda cez 4500 bodov.Išiel som ju reklamovať a keď mi bolo povedané že je to OK že to musím mať asi slabú mašinu.Živím sa stavbou PC už niekolko rokov a dokázal som vymačkať na hry max. ale toto je shit.NEKUPOVAŤ!!!!!!!!!

Ináč moja zostava: 3000+Barton 333 Mhz, Gigabyte 7N400Pro2, AMD Athlon, chipset Nforce2 Ultra 400­/MCP, FSB400MHz, 4xDual channel DDR 400MHz, 2xSATA, 4xATA 133, 5xPCI, AGP*8, integr. Gigabit LAN Realtek, sound AC­'97, 6xUSB2.0, ATX, 1 GB, Dual channel 2x512MB PC3200 400 MHz, DDR DIMM 184 pin TWINMOS.
2x Maxtor DiamondMAX PLUS 9, 120 GB,7200rpm, sATA, 8MB cache RAID.

Ak to niekto nazve slabé nepatrí do velkoskladu s PC.

Zajtra si idem vyhádať nápravu.

Odpovědět0  0
chrochnik (3) | 3.12.20035:29
Vysvětlit ti to nemůžu, ale především nechápu proč si do takového nabouchaného PC kupuješ takové podřadné grafiky... taková sestava by si přece zasloužila zainvestovat těch pár peněz navíc do Radeonu9600Pro nebo do FX5700...
Odpovědět0  0
Anti | 4.12.200310:48
Dík za reakciu, bol som fakt vytočený a potreboval som nejakú radu.Živím sa PC už niekolko rokov a naučil som sa že niekedy je dvôležiťejšie na výkone viac než hrubá sila zohratosť komponentov.Tú 5200 som kupoval z dvôvodu že nepredávam nič čo nemám otestované osobne.Potom si môžem stáť za kvalitou.Ľudia dneska nemajú moc peňazý a keď niekto príde že by chcel lacný počítač na hry ktorý mu nezostárne tak rýchlo potom musím kúzliť.Chcel som vyskúšať 5xxx sériu komlet od rôzných výrobcov­(Jedno je si to prečítať v časáku a druhé mať vlasté výsledky­) a nakolko mám velmy dobrý vzťah s určitým velkoskladom som sa do toho pustil.Prvá prišla tá nešťastná 5200.Nakolko je Gigabyte známa svojou kvalitou a cenou tak som siahol po nej.Príčinou jej slabého výkonu boly poškodené pamäťe.Podarilo sa my to včera obhájiť a dostal som nový kus na test.Výsledok bol už lepší 5300 3DMarkov zhruba zrovnaťelná s Manli.Musíme brať do úvahy že takt jadra je 250Mhz a pamätí 332Mhz ­(nič moc­).

Tak keď už Gigabyte pribalil tunovací soft som sa pustil do taktovania.Zostal som velmy prekvapený.Zastal som na hodnotách jadro:300mhz a pamäť 398mhz ďalej už program nešiel.
Pamäťe boly počas testov takmer studené­(podla všetkého použily 400mhz a sú podtaktnuté­).
Prešiel som na zdvýhanie frekvencie AGP a skončil som na 87 test v 3DMarku potom dosahoval
pri nastavený default 7960bodov a 2003 1098bodov.Takže taký štandart škoda že Gigabyte nedala štandartnú frekvenciu mohlo sa z tej grafiky dostať možno o hodne viac.

Ak máte niekto svoje vlastné výsledky grafík prosím dajte vedieť.Tie odborné nie su až tak 100% však nemajú sa čas hrať s jednou grafikou aj niekolko desiatok hodín aby z nej dostali max.

A na záver.Do svojho stroja som si kúpil MSI 5700TD128.Výsledok testu: 1024x768 32b Default 2001­- 1496, 2003­-4753bodov.cena v slov.korunách 6850.­- s DPH.­(velkosklad­)

S pozdravom Anti
Odpovědět0  0
Dusan Tarca student v Kosicach , SR .... | 13.12.200311:19
Dobry , som super chalan , ktory o PC , vela nevie , ale kupil som si od firmy MSi , geforce FX 5200 128 DDR , a nemam problem , mne v teste 3D mar 2003 vyhodilo peknych 1011 BODOV.co je krasny vykon , lebo ked si zoberiete , mam stary stroj 1Ghz a to je co povedat.Ja som velmi spokojny s vykonom mojej kupi.Dakujem Dusan ......
Odpovědět0  0
Henrich | 17.12.20031:13
Výkon Geforce FX 5200 nie je až taký zlí, ale skús si na nej spustiť staršie hry. Mne napríklad nefunguje výborná hra Need for speed ­- 5 ­(Porshe unleased­), a má problémy aj NFS­-4 a Pro Rally 2001. Ani Tomb Raider ­- 4 nejde bez problémov. Nové hry ako NFS­-6 či NFS­-7 idú bezproblémov.
Odpovědět0  0
Henrich | 23.11.200323:53
Pôvodne som mal kartu GF 4 MX 440 so 64 MB RAM a všetky hry išly bez problémov. Teraz mám GF FX 5200 128 MB RAM a nefunguje hra NFS­-5 ­(Porsche unleased­), sú problémy s hrou NFS­-4 a aj Pro Rally 2001. Rýchlosť karty je síce vyššia ako u GF 4 MX 440, ale jej stabilita je horšia a aj kompatibilita so staršími hrami. Prečo si NVIDIA myslí, že nikdo nebude na novej karte hrať aj staršie hry? Je to podľa mňa nefér k zákazníkom. Napíšte aké máte vy skúsenosti s kompatibilitou GF FX 5200 s hrami typu ­/Tomb Raider 2, 3 a 4, Quake­-2 a pod.­/.
Odpovědět0  0
lmarky | 24.11.200316:21
To je kvůli DirectX 9.. tím že FX podporuje nový DX, zmenšuje se kompatibilita se staršími..
Odpovědět0  0
APACHE | 22.11.20038:35
A mozes nám , obycajnym smrtelnikom , ochudobnelych o ten dar vidiet z blizka ten zazrak ako sa niekomu podarilo taktnut čip NV34 na !!!500!!! Mh , ten postup prezradit ? Vdaka.
Odpovědět0  0
lmarky | 16.11.200316:28
smím se zeptat čím jste ty karty chladili?? navýšení výkonu je u některých až 100% a to se mi zdá dosti podivné.. no jestli to byl vodník, nedivil bych se, ale při takovém zvýšení pochybuji o nějaké ­"stabilitě­" jestli se síle vůle tak dá říkat
Odpovědět0  0
Murkhach | 10.10.200311:52
KOupil jsem nedavno GF FX 5200 od jetway s tim ze jsem nan ni zkousel jen 3dmark 03 vysledek po patchi 1100 ­(athlon 2000+, 256DIMM­/133,WD24600, KT166A­).
Takze bych daval tusit, ze je to 128­/bitova a ne 64? Nicmene je zvlastnize pri overclockingu pomoci nvidia panelu se pri autodetekci nedostane ani nad defaultnich 250­/400. Pro autora testu, da se bezpecne sundat pasiv, podmaznout dukladneji ­(jestli to bude potreba­) teplovodivou pastou a pak umistit zpet pripadne vylepsit o vetrak za ucelem dosahnuti vyssiho vykonu?
Odpovědět0  0
Martin Štěpánek (439) | 10.10.200314:18
Pokud by jste mi napsal presny nazev Vasi graficke karty, nebo jeste i oznaceni pameti, mohl bych se podivat, jaky ma dana graficka karta moznosti.
Jinak by telo chladice melo jit bez problemu sundat a take setrit puvodni pastu a nahradit stribrnou.
PS: ale zda se mi divne, ze nejde navisit frekvence ani o malo, skoro bych rekl, ze je chyba nekde jinde nez v karte. Zkusil bych take pouzit jinou utilitu pro OC, treba Powerstrip.
Odpovědět0  0
stevosk (7) | 10.10.200314:30
Len aby to nebola situácia ktorá sa často vyskytovala pri NonPro kartách u ATI a t.j. uzamknutý bios karty proti pretaktovaniu, samozrejme po preflashovaní biosu karty na iný bios tu už problém nie je. Inak naj soft na pretaktovanie graf kariet je Riva Tuner.
Odpovědět0  0
B_lex | 26.9.20038:58
Ahoj vsichni, chtel bych od vas moc poradit. Mel jsem objednanou kartu GeForce 5200 Ultimate 128 MB ­(cip n­/Vidia­/Prolink­) a oni mi tam soupli GeForce 5200 128 MB ­(cip n­/Vidia­/Sparkle­), kdyz pominu princip chovani ­- mam to po nich tvrde vyzadovat nebo jsou karty hodne podobne. Diky moc za odpovedi.
Odpovědět0  0
Juj | 20.9.200323:05
Tenhle test se mi zda trochu podivny, protoze kdyby jste si koupili treba 10x to MSI, tak by tak silene pretaktovat sla max. polovina a zbytek by byl treba uplne na prd, takze nakonec by mohly byt nejlepsi ty nejlevnejsi grafiky, protoze jejich pretaktovatelnost by byla porad nulova, takze by jste se ani nemuseli obavat, ze zrovna dostanete za drahy peniz spatny kousek, ktery pretaktujete stejne jako tu nejhorsi. To se treba stalo u R9800 pro, jeden sel pretaktovat o 150+ MHz a druhy o 20­-30 MHz, takze dost zalezi na stesti nebo smule. Jinak R9200 je o dost rychlejsi i levnejsi, nez FX5200, ale nema DX9 podporu, i kdyz FX ji ma ­- vlastne celkem k nicemu. Podle me je na tom v dnesni dobe mnohem lepe ATI, protoze se s ni netahnou takove prusery, jako u NVIDIE s FXkama ­(u starych ovladacu silene pomale a s novyma obrovske mnozstvi chyb v obrazu, nehlede na velkou spotrebu, hlucnost...­) a ma rychlejsi karty za nissi ceny. Mozna to ted trochu zamotaji firmy S3 a XGI...
Odpovědět0  0
Antonius | 22.9.200316:28
Nebudu ti psát jestli máš pravdu, nebo ne­(ATi­/nVidia­), ale tento test nebyl o ATi. To zase někdy příště. Jinak první část souhlas.
Co se týče DX9, vem v úvahu, že v dobách GF4MX všichni kritizovali, že nemá HW podporu DX8. Když tam nVidia dá to, po čem všichni tak nadávali, že tam není ­(nejnovější DirectX­), tak ji zase všichni kritizují, že to tam má zbytečně. Má DX9 zbytečně? možná, ale buďte rádi, že to tam je. Lepší, než aby zase něco chybělo.
Co se týče problémů s ovladačema, někde chodí lépe ATi, jinde nVidia. Těžko dělat soudce. Pravda je, že to je tak nastejno a nelze v tomto stranit jednomu, či druhému.
Odpovědět0  0
stevosk (7) | 16.9.20039:07
Je to horšie ako som si myslel. Moja Ati 9100 ­(128 MB ­- 128 bit­) na oveľa slabšom počítači ­(XP1800, 384 MB DDR, Sis 735­) urobí po nataktení 9200 bodov v 3Dmarku2001Se. Takže tieto Fx sú teda naozaj šmejdy, ale pokiaľ viem prvé série od Inno3d sa dali nataktiť až na c400­/m600 ­(to mohlo byť celkom výkonné, ale tito sú šmejdy)
Odpovědět0  0
Blackhanb | 15.9.200310:31
No ja si aj tak myslim, ze geforceFX­(hlavne 5200, 5600­) nestoja za nic. Osobobne som skusal Manli 5200 250­/333
a podla programu Aida 128bit zbernice na Athlone XP 2200+, 512MB RAM a vysledok v 3DMark 2001SE­(default­) bol ubohych 5200 bodov.
Odpovědět0  0
Def | 15.9.200311:56
Divna je vyse frekvence pameti 333MHz ­(pokud tvemu popisu rozumim dobre­), protoze referencni je 400MHz, tam je asi zakopany pes, ono v pripade Manli to neni ojedinely pripad, jejich karty jsou mene kvalitni ve srovnani s konkurenci jak s GPU od nVidie, tak od ATI.
Me dela MSI GF5200 Personal Cinema ­(s TV­-tunerem navic­) v 2001SE 7600 bodu pro srovnatelne konfiguraci ­(XP2000+, 384MB RAM­).

Odpovědět0  0
ASUS-TeK | 14.9.200316:16
Frekvence po přetaktování:
Takt jádra: 500MHz
když jsem to přečetl tak mě to fakt rozsekalo, pak jsem trochu znejistěl, že stejná hodnota je uvedena v grafech, ale stejně se příklaním k názorům ­"Edakomara­"
:­-­)­))
Odpovědět0  0
Bob. | 15.9.20039:48
A proc ne?
Technologie FX je stavena na 400­-500 MHz bezici jadro ­- viz. FX5900, ano FX5900 je 0,13mikronu oproti 0,15mikronu u FX5200, jenze FX5900 ma hodne pres 100mil.tranzistoru, kdezto FX5200 jich ma pouze 47. To, ze je FX5200 taktovana na 250MHz ­(a 200MHz pameti­) je dano tim, ze ma mit vykon odpovidajici low­-endu, ale vubec to neznamena, ze se neda dostat stabilne na mnohem vyssi frekvence ­- viz. duvody vyse.
Odpovědět0  0
Cando (1) | 14.9.20039:39
Sakra, to přetaktování mi stále vrtá v hlavě jaký software pánové použili ? Nejsem schopen uvěřit, že jim to GPU tžeba u MSI jelo na 500 MHz ... bylo by možné napsat jakým zbůsobem autor dospěl k tomuto impozantnímu výsledku ??? Zatím se mi jeví jako nejvíce pravděpodobná varianta 2 pana Edakomara ...
Odpovědět0  0
Martin Štěpánek (439) | 15.9.20031:43
500MHz se mi opet podarilo dosahnout. Bohuhzel jsem mel k dispozici pouze jeden kus, takze nemuzu zarucit, ze ostatni pujdou stejne dobre, nicmene u kusu ktery jsem mel k dispozici toto slo. K taktovani jsem pouzival primo moznosti v ovladacich, pomoci zapisu do registru ­- Coolbits. Po pretaktovani jsem absolvoval vsechny testy, tim se take ukazala stabilita po pretaktovani.
Odpovědět0  0
Xaver | 12.9.200310:23
Naprosto zcestné, opět míchání jablek a hrušek, porovnávat karty 64­-bitové a 128­-bitové.
Ze své praxe a testování pouze toto:
Karta Pixelview FX 5200 128MB ­/128­-bitová­/ bez taktování měla výkon v 3D Marku 2001SE asi 7400, v 3D Mark 2003 ­/path 330­/ asi 1200.
Po nataktování 300 jádro­/245­(490­) paměti výkon v testech 3D Mark 2001SE asi 8100, v 3D Mark 2003 ­/path 330­/ asi 1400.
Karta MSI FX 5200 TD 64 MB ­/128­-bitová­/ měla výkony o 20% horší než Pixelview ­/to jsem žasnul­/.
Vše na nejlevnější sestavě A7S333 ­/SIS 745­/, XP 2200+, 512MB RAM, starý disk WD 30GB­/5200ot
Navíc některé výsledky v článku se mě zdají až moc dobré.
Mějte se.
Odpovědět0  0
edakomar | 10.9.200315:37
nejlepsi OC clanek roku! pretaktovat jadro fx 5200 ze 250mhz na 500mhz je neuveritelne.
dokazu si to vysvetlit pouze takto:
1. pouzili ste chlazeni kapalnym dusikem
2. autor byl pri testovani znacne ozraly
3. autor neumi pocitat
4. autor je blazen
5. autor nekde udelal chybu:­-­)

prosim uvedte to na pravou miru
Odpovědět0  0
Martin Štěpánek (439) | 15.9.20031:37
Kdybych to nevidel na vlastni oci, myslel bych si, ze se jedna o omyl, ale opravdu se mi podarilo z te karty dostat 500MHz!!! Vse s originalnim chlazenim a pridanym 80mm vetrakem z boku, v otevrene skrini, okolni teplota 20°C.

Bohuzel vykon karet GeForceFX 5200 je zavysli na frekvenci pameti, ktere jsou zde uzke hrdlo, proto i tak velke navyseni frekvence na jadru neprida ocekavany vykon.
Odpovědět0  0
APACHE | 22.11.200317:05
A mozes nám , obycajnym smrtelnikom , ochudobnelych o ten dar vidiet z bli­zka ten zazrak ako sa niekomu podarilo taktnut čip NV34 na !!!500!!! Mh , te­n postup prezradit ? Vdaka.
Odpovědět0  0
APACHE | 22.11.200317:17
A mozes nám , obycajnym smrtelnikom , ochudobnelych o ten dar vidiet z bli­zka ten zazrak ako sa niekomu podarilo taktnut čip NV34 na !!!500!!! Mh , te­n postup prezradit ? Vdaka.
Odpovědět0  0
Dava | 10.9.200312:41
Je to fajn, akorat by me teda zajimalo kdyz v uvodu u testu je napsan prehled rozliseni a jejich barvy, ale ty pouzita rozliseni nejsou napsana u zadnych obrazku, nebo cokoliv co by to upresnovalo, jen nejaky cisla dycky...to se mi s prominutim nelibi a mohl bych si treba myslet, ze seda barva znaci rozliseni 2048*1536....Dave
Odpovědět0  0
firma pixelview | 10.9.200311:54
žádná firma Pixelview neexistuje, karty s tímto označení vyrábí firma Prolink. Je to jako byste napsal že se podíváme na auto od firmy Fabia.
Odpovědět0  0
David LOM | 10.9.20038:46
Opět jedna ze slušných recenzí na tomto serveru ;­) Jen bych ještě doporučil v závěru přednést, která z testovaných karet je nej v poměru: cena­/výkon­/přetaktování­/zpracování a bundle

A u Gainwardu je menší nepřesnost v taktu GPU, může to ostatní čtenáře zmást ­"GeForceFX 5200 bývá 250MHz, ale jádro na kartě Gainward tiká 100MHz rychleji, tedy na 260MHz.­" :­)

Zdar, David.
Odpovědět0  0
Antonius | 10.9.20038:38
Myslím si, že celá recenze je jen reklama na na MSI a Gainward. Proč jste si nevzali třeba MSI 64­-bit, nebo Manli 128­-bit??? Ať je to věrohodnější
Odpovědět0  0
Štěpán Mrázek (372) | 10.9.20039:01
Ale houby reklama. Jenomže kdybychom měli otestovat všechny existující GF FX 5200, tak jich budou desítky a to je bohužel mimo naše možnosti. No a vážně si myslíte, že kterákoliv firma půjčí do testu kartu, o které ví, že je to ­"osekaný šmej­"? Popravdě jsme byly rýádi, že jsem sehnsali vůbec nějakou 64­-bitovou FX 5200...
Odpovědět0  0
Sajgon (54) | 10.9.20039:46
btw co znamenaji v grafech barvy? zluta cervena a seda? a taky to je vymluva s tou 128bit vzdyt tech karet ste sehnal hodne takze podle me by nebyl problem sehnat vsechny 128bit
Odpovědět0  0
Tomáš Kudweis | 10.9.200312:13
Pánové, a co takhle se zamyslet nad tím, že redakce je třeba také závislá na tom, co jí kdo půjčí? Není tento test také vizitkou toho, kdo do něj kartu zaslal?
Odpovědět0  0
Antonius | 10.9.200313:15
Mysli trochu, pokud má distributor 128bit verzi, tak má jistě i 64bit!!! Chceš snad říct, že jeden dovozce 128bit MSI a ten druhý 64bit Manli? To je opravdu logika....
Odpovědět0  0
Tiberius | 10.9.200313:29
Ty jsi ale kus pitomce, se stejným nastavením budou všechny karty postavené na stejném čipu a se stejnou šířkou sběrnice taky stejně rychlé ­(plus mínus procento, dvě­). Výrobce to ovlivní maximálně tak jiným nataktnutím.

Jo a za tenhle test bych chtěl redakci poděkovat, GFX 5200 si chci koupit a tak mi to přišlo sakra vhod. Dost se v poslední době zlepšujete!
Odpovědět0  0
Antonius | 12.9.200310:38
1. Nepoužil jsem jedinou nadávku, tak si to vyprošuji od ostatních.
2. Podotknul jsem, jestli chci srovnávat šipy­/sběrnice, nemohu do recenze napsat Manli­-velmi nízký výkon, ale FGFX5200­/64bit ­- velmi nízký výkon. Mám Manli FGFX5200­/128bit a jede vpohodě na 300­/500. Hodí mi to nějakých 8500 v 3D Mark01 a 1750 v 03!!!
Berte v úvahu tedy, že slogany typu Manli­-nízký výkon, MSI­-vysokývýkon je silně zavádějící!!!
hawk
Odpovědět0  0
Antonius | 12.9.200310:42
Zpět, 9000 bodů­/1750 bodů
Odpovědět0  0
Dava | 13.9.200315:58
ManLi ma hlavne naprosto odporny obraz...Dave
Odpovědět0  0
mk | 22.9.200314:50
Athlon 64 2,2GHz, GeForce FX 5900, 3D Mark 2003 ­- 6076 bodů. S nějakým našláplým Radeonem by to hodilo ještě víc...
Odpovědět0  0
Andrej | 17.9.20039:55
Obhajuješ Manli, lebo si nechceš dopustiť, že si si kúpil sračku. Ale je to tak a nič s tým nespravíš. Mám skusenosti s týmito kartami a aj s MSI a je to neporovnatelné, v tom máš pravdu!
Odpovědět0  0
Antonius | 17.9.200315:58
Pleteš se, můžu si z práce vzít kartu jakou chci. To ale není tvůj problém. Kvalita obrazu? Dokud se používá referenční design desky, je jedno jaký je to výrobce. Liší se to pouze v použitých pamětech ­(rozuměj, rychlosti­). Jakmile ale výrobci najedou na své desky je to samozřejmě věc jiná. To se ovšem týká karet, které jsou delší dobu na trhu, ne novinek.
Je mi úplně jedno, co si myslíš o mé GK, ale udělej si nejdříve v tom jasno a pak komentuj! Opět dodávám, že jsem nepoužil ani jedno sprosté slovo, tak se chovejte i vy ostatní slušně. Nakonec, to je vaše vizitka.
Odpovědět0  0
Scooby | 25.12.200316:31
Sorry, ze Vam do toho zasahujem, ale podla mojich skusenosti s Man­-Li je naozaj strasny shit. Vzdy boli tie karty nizsie taktovane ako mali byt to uz od dob GeForce 256, ale to co som videl pred par tyzdnami ma dorazilo. V inak celkom slusnom PC ­(XP2200, MSI KT400­) bol Man­-Li Radeon 9100. Vykon celkom v pohode ­(7500 v 3dmar01 bez akehokolvek ladenia­), ale ten obraz. Karta od zaciatku robila problemy. V CS a par dalsich spolu som mnou chodili po stenach zlte flaky, ale v hre RAW Wrestling to bola skutocne sila. Zapastnici, ktori tam mali bojovat na zivot a na smrt nemali hlavy. Proste karta ich odstrihla pri krku. Nepomohli ovladace patche nic. Po vymene karty za MSI GeForce FX 5200 T128 to slo vsetko v poriadku. BTW. Neviete preco ma spominana GeForce od MSI tak slaby vykon ­(6500 v 3dmark01­) ­- alebo som urobil nieco zle? dake nastavenie?
Odpovědět0  0
marek75 | 10.9.200315:56
tak im nabuduce tie karty kup, nech ich mozu otestovat:­)­)
marek
www.ine.sk
Odpovědět0  0
Spete (17) | 12.9.200318:06
Kde bereš tyhle informace? Já jen poukazuji na to, že si za to distributor může sám, pokud do testu nabídne něco, co je předem odsouzeno k záhubě, tak s tím redaktor nic neudělá a jen napíše pravdu, když se podíváš do článku, tak narazíš na to, že zdůvodňuje slabý výkon šířkou paměťové sběrnice.....Jinak máš pravdu, nelze to brát jako MSI­-špička, Man­-li shit, musí se to brát podle srovnatelných karet....
Odpovědět0  0
Antonius | 10.9.200313:12
A kdo říká, že vzít všechny karty. Pokud chci otestovat rozdíl mezi 64bit 128bit, tak použiji jednoho výrobce!? Tam ten výsledek bude vypadat věrohodněji a nebude ukazovat jiného výrobce v horším světle!
Odpovědět0  0
Karel Ulmann | 16.9.200318:45
sice nechapu proc vitez v testu quake je gain kdyz se mi zda dle vysledku ze je to msi alespon 2 vysledky jsou lepsi


neplanujete test ati 9200 ­- nVidia 5200???

Nevite nekdo proc ati 9200 nema DirX 9.0 a nVidia 5200 ano??? nepletu se???

dekuji
Odpovědět0  0
lmarky | 16.11.200316:05
R9200 je o něco starší než FX5200 takže ten DX9 ještě nemá.. porovnávat R9200 s FX 5200 kvůli 3DMarku03, který bez DX9 moc snadno neprojdete, je téměř nemožné
Odpovědět0  0
Nechtej | 10.9.20035:58
Prodejnost orezanych verzi karet GeForce je take do znacne miry dana prave zamenou s vykonejsimi verzemi. Typickou ukazkou jsou letaky supermarketu, kde titulek hlasi ­"VYKONNA GRAF.KARTA GEFORCE4MX­".Bohuzel zapomneli napsat ze ­"MOC MALO­"vykonna karta :­-­)
Odpovědět0  0
chrochník | 12.9.20038:23
Tvůj příklad reklamy je ještě v pohodě, zatím nejhorší leták jsem viděl u Alberta:­"Zahrejte si hry v nejvyšším možném rozlišení na supervýkonné kartě GeForce4­" ... ani nenapíšou jestli je to Ti, nebo MX ­(podle ceny samozřejmě MX­) a to nejvyšší možné rozlišení :o­) ... alespoň mně rozesmáli, ale chudák kupující, který počítačům nerozumí a věří tomu co napíšou...
Odpovědět0  0
Zajímá Vás tato diskuze? Začněte ji sledovat a když přibude nový komentář, pošleme Vám e-mail.
 
Nový komentář k článku
Pro přidání komentáře se přihlaste (vpravo nahoře). Pokud nemáte profil, zaregistrujte se pro využívání dalších funkcí.